1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356007

Sv: Positiva tråden
Smokey: Det var en beskrivning så god som någon :))

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
Nä lite optimism hörni. Jag har en sång som alla kan sjunga med i kläm i nu, spec. efter DIF matchen imorgon då det blir KS:

Här kommer Timrå IK,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
här kommer Timrå IK,
ja, här kommer faktiskt vi.

Har ni sett våra backar,
Våra stora snabba backar,
har ni sett Herr Karlsson,
ja, han heter faktisk så.

Har ni sett Arenan,
Vår stolta fina Eon,
vill å vill ni veta,
varför vi loosar där?

Jo, för där bor Timrå IK,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
där bor Timrå IK,
ja, där bor ju faktiskt vi.

Det är inte illa,
Vi har backar som står stilla,
en kappsäck full av pengar
är det nåt att ha?

Kom nu, alla vänner,
varenda kotte som jag känner,
nu ska vi leva loppan,
tjolahej tjolahoppsan-sa.

Refräng:
Här kommer Timrå IK,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
här kommer Timrå IK,
ja, här kommer faktiskt vi.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer