Fan hade helt missat att dessa två möter varandra i 55:e omgången då måste vi vinna idag för att ta slutspelsplats nästan, för en modo vinst idag och sen ska vi om AIK 55:e omg då kan vi inte hoppas på modo vinst igen för då går dom till 8:e plats.
Fan vad jag skerv rakt ur huvudet hoppas någon förstod.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan hade helt missat att dessa två möter varandra i 55:e omgången då måste vi vinna idag för att ta slutspelsplats nästan, för en modo vinst idag och sen ska vi om AIK 55:e omg då kan vi inte hoppas på modo vinst igen för då går dom till 8:e plats.
Fan vad jag skerv rakt ur huvudet hoppas någon förstod.