1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356371

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Per HApps: Det är fan på tiden att visa att vi är trött på skiten nu

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
bevisligen kan inte tik klara något på egen hand...

surt

icon: hade tik vunnit med andra domare?

man måste vinna kamperna på isen om man ska vinna matcherna.

vi tappade den här matchen redan i lg hockey games. sebbe är nog det enda som finns i tik som kan plocka undan videll utan att bjuda på 2 minuter.

man borde kanske sett till att någon skridsko vass forward ständigt hade honom när han är så förbannat vass som ikväll?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Man hoppades allt på att vi kunde hålla 3-3 och i alla fixa en pinne i kväll men detta önskemål visade sig vara för mycket. Nu får man trösta sig med Cut Copy på P3 Live samt att Hammarby slog ut Edsbyn i bandykvarten. Ser fram emot ännu ett avsnitt av En Idiot På Resa i SVT senare i kväll dessutom.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer