DJ Hemp: Jag hoppas att du inser att jag tar ut det här på dig eftersom jag är besviken utav bara helvete. Om du INTE är det så ber jag dig att ligga lågt med det, snälla.
Nu när slutspel är omöjligt så behöver jag en stund att starta om. Tråkigt om du uppfattar mig som en jävla besserwisse, just nu skiter jag fullständigt i det då hela klubbens framtid står på spel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu när slutspel är omöjligt så behöver jag en stund att starta om. Tråkigt om du uppfattar mig som en jävla besserwisse, just nu skiter jag fullständigt i det då hela klubbens framtid står på spel.