Jag vill lägga ner denna diskussion. Du verkar inte fatta att det finns annat än hockey och religion. Men sitt för all del och släng bort hela kvällen på meningslöst gnäll i ett hockeyforum om du känner för det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vill lägga ner denna diskussion. Du verkar inte fatta att det finns annat än hockey och religion. Men sitt för all del och släng bort hela kvällen på meningslöst gnäll i ett hockeyforum om du känner för det...