Vilken/vilka kanaler sänder kvalserien i år? Det kommer säkert att bjudas på högdramatik. Vilket lag vill vi ha med oss til KS? Jag har en känsla av att Modo passar oss bäst. Det är väl inte troligt att vi gör 7-0 i matcher på VF under en säsong och att vi torskar mot 08-lagen är ju en 'formalitet'. Vad har vi för sammanlagd stat. på 08-lagen senaste 2-3 säsongerna? Den msåte vara genomusel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kommer säkert att bjudas på högdramatik.
Vilket lag vill vi ha med oss til KS? Jag har en känsla av att
Modo passar oss bäst. Det är väl inte troligt att vi gör 7-0 i matcher på VF under en säsong och att vi torskar mot 08-lagen är ju en 'formalitet'. Vad har vi för sammanlagd stat. på 08-lagen senaste 2-3 säsongerna? Den msåte vara genomusel.