Inlägg: 1356545
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Raggaren Putte: Fy fan va bedrövligt.SSK är långt i från ett bra lag ändå ändå´ är dom minst en klass bättre än oss ikväll.I en match när vi har chansen att skaffa oss ett bra tabellläge inför sista omgången viker vi ned oss fullständigt.Backspelet är bland det jävligaste jag sett på den här nivån.
Sen måste man ifrågasätta choachningen stå i båset och ruska på huvudet och se förbannad ut i match efter match.DET ÄR TRÄNARENS FÖRBANNADE PLIKT ATT MOTIVERA OCH PREPARERA SPELARNA INFÖR MATCH.Nu är det en match kvar i grundserien det finns fortfarande ett litet hopp om att undvika kvalserien.Om inte laget kommer in och kör skiten ur sig då anser jag att värmlännlingarna ska tacka för sig.
Sen måste man ifrågasätta choachningen stå i båset och ruska på huvudet och se förbannad ut i match efter match.DET ÄR TRÄNARENS FÖRBANNADE PLIKT ATT MOTIVERA OCH PREPARERA SPELARNA INFÖR MATCH.Nu är det en match kvar i grundserien det finns fortfarande ett litet hopp om att undvika kvalserien.Om inte laget kommer in och kör skiten ur sig då anser jag att värmlännlingarna ska tacka för sig.
Men jag tror ändå att Modo inte kommer att ta tre poäng mot AIK (snarare tvärtom) och HV kommer att sälja sig dyrt mot SSK, då de absolut inte vill komma så långt ner som trea och riskera att möta LHC eller Djurgården i en kvart. Vi har dessutom bättre målskillnad än SSK redan nu.
Så det kan ändå koka ner till om vårt kära skitlag klarar att slå ett Djurgården helt utan motivation i en avgörande match för oss. Mycket tveksamt tyvärr, då dagens insats verkligen var sämst när det gäller.