1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356570

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
RocknRolf2: Fördelen med kvalserien är att den faktiskt finns där som livlina. Hade det här varit fotbollsallsvenskan så hade vi åkt ut utan pardon.

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Pätr: jo, fast vinner man eller kommer tvåa i superettan är man uppe igen.....ingen kvalserie att kämpa "mot" så att säga, men visst, chansen och möjligheten finns kvar - bara att gilla läget.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Pätr: Jag har faktiskt sett flera av lagen vi ska möta i KS och jag tror vi måste ner några snäpp i uruselhet om vi ska åka ur. Men det tror jag grabbarna är kapabla till....Med Kolan och Jokela i spetsen då förstås.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Pätr: fast på sätt och vis hade det varit bättre, för det hade ju å andra sidan garanterat att ett lag från andra sidan hade kunnat ta klivet UPP direkt också.. det är ju kvalserien som är den stora bromsklossen som resulterar i den långa ökenvandringen för de allsvenska lagen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer