Bra att du är lite possitiv :) Men även om man klarar kvalserien så är man så jävulskt besviken på Tiks spel!! Det är ju inte ens roligt att titta på vad dom presterar!!! Timrå Ik som man är vana att se dom existerar inte längre. Man SPELAR inte längre utan lobbar ut puck ur egen zon för det mesta
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra att du är lite possitiv :) Men även om man klarar kvalserien så är man så jävulskt besviken på Tiks spel!! Det är ju inte ens roligt att titta på vad dom presterar!!! Timrå Ik som man är vana att se dom existerar inte längre. Man SPELAR inte längre utan lobbar ut puck ur egen zon för det mesta