ÖstrandsNisse: Det är ju det jag säger! Stryptag! OM vi överlever detta så måste man ha kompetent personal på rekryteringssidan. Det finns spelare som bryr sig om laget dom spelar i. Vi har inte dom spelarna och sportchef måste ha något jävla sinne för sporten för att hitta dessa spelare.
Idag är linkan bara ett bobcats-fan och perra bara en fbk-supporter. Vi är en liten förening som behöver HJÄRTA för att överleva. Just nu är vi bara ett "värddjur" för pengakåta medelmåttor som hittat en språngbräda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Idag är linkan bara ett bobcats-fan och perra bara en fbk-supporter. Vi är en liten förening som behöver HJÄRTA för att överleva. Just nu är vi bara ett "värddjur" för pengakåta medelmåttor som hittat en språngbräda.