Raggaren Putte: Mmmm...... Då blir det ju det här med AIK-M0d0. Ingen tror på nolaskogs. Just därför skräller väl dom till. Då är det kört även om vi vinner.
Mirakel kan ske. Men dom sker inte särskilt ofta. Inte denna gång tyvärr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Raggaren Putte: Mmmm...... Då blir det ju det här med AIK-M0d0. Ingen tror på nolaskogs. Just därför skräller väl dom till. Då är det kört även om vi vinner.
Mirakel kan ske. Men dom sker inte särskilt ofta. Inte denna gång tyvärr.