Raggaren Putte: Det där är inte sant. 40 miljoner mindre i intäkter är INTE en bättre chans att ta föreningen framåt. Timrå IK kan sparka inkompetent personal och börja om från början utan att spela sig ner i allsvenskan.
Olle: Nej, jag menar inte att det är bra ur ett större perspektiv att åka ur.
Men sett ur perspektivet att lyckas bli av med vår sportchef så är det bättre att åka ur. Men självklart ser jag det som en total katastrof om det skulle hända.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer