zita: No offence men jag tycker att det är ett ganska sjukligt beteende att gå in och droppa nån löst sammansatt mening för att skapa snack om något. Endera säger man *namn* ryktas till Timrå IK, det hörde jag från agent/media/anonym källa eller motsvarande.
Att presentera...ingenting (!) på det sättet du gör är bara elakt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att presentera...ingenting (!) på det sättet du gör är bara elakt.