1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1362133

Sv: Kvalserien 2011
Att få häckla en journalist och ett par nick på ett grannforum känns inte som tillräckligt starka skäl att onda bort Modo. Nästa år kan det vara vår tur, då vill jag inte möta Modo, SSK och Malmö i kvalserien. De ekonomiska skälen har jag nämnt tidigare.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
T T: Nä men dom kan få våndas ordentligt innan dom klarar kontraktet! Att vi hamnar i KS nästa år räknar jag kallt med av skäl jag inte tänker återge en gång till!

Sv: Kvalserien 2011
T T: måste vara bättre att möta en nedrustat modo med besparingar och flyttande stjärnor i KS än ett KS tränat Växjö next year. Och är Växjö i ES blir det lite lättare att undvika KS (om dom inte gör en AIK). Ist för att slåss mot modo nästa år igen, för det var nära för oss iår att vi blev besegrade av modo i denna sträckkamp.

Sv: Kvalserien 2011
T T: 0-1 enkelt av Madsen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer