1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1364420

Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: Jonte blandade och gav när han var hos oss. Om han bara kan ta över Björn Svenssons lön så ser jag inte varför han inte som sämst kan vara bänknötare i Timrå IK igen. Dom där guldtackorna han fick sist han var här kan han ju däremot glömma, man brukar inte ta svängen förbi Div. 1 för att skjutsa karriären uppåt igen. 18 pinnar på 15 matcher eller vad det var, hade han gjort det i Allsvenskan så kanske man kunnat använda det som värdemätare på hans status. Div.1 är skräp.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Det här verkar vara anledningen till att Linkan och Tarvis åker/åkte till Norge. Låter som en intressant back.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...