Uno Gordon: ja marknadsmässigstandard, men hedström är inte i ES standard, han är DIV1 standard, ge han 100k i Asplöven du.
Jag gillar Hedström skulle kunna tänka mig honom som 12-13FW och bort med B svensson, men MAX 80k inte ett öre mer, han är ett test och utfyllnad, han tjänar 4 gånger så bra som en arbetare endå!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag gillar Hedström skulle kunna tänka mig honom som 12-13FW och bort med B svensson, men MAX 80k inte ett öre mer, han är ett test och utfyllnad, han tjänar 4 gånger så bra som en arbetare endå!