1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1368328

Sv: Kvalserien 2011
KORITFW: Ja, det är ju nästan så att man börjar tro på den där Corleone-konspirationen som publicerades här tidigare :P

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben: Ooh ja! han kommer nog tillbaka från sitt uppdrag snart och presenteras som TV-journalist-hanterare eller något passande :)

Sv: Kvalserien 2011
Denna tyckte jag var rolig.

"MoDo är som Svenska försvaret. Dyra fina prylar men ofarligt när det gäller."

Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben: Den har jag kopierat och skrivit ut. Den slår verkligen ut alla tidigare konspirationsteorier. Fotbolls-vm 1958, månlandningen och alla som rör 11/9 inräknade. Tycker den borde publiceras i modos matchprogram vid nästa hemmamatch! Eller varför inte i våra kvällsdrakar?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer