Fan innerst inne har jag ju velat se Modo plågas i kvalserien, jag trodde ändå att de skulle klara sig kvar lätt som en plätt. Men efter Röglematcherna så är det ju bara tragiskt. Som den där gamla boxningsvärldsmästaren som håller på liiite för länge för pengarnas skull och raglandes blir slagen sönder och samman av den unge nye mästaren.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fan innerst inne har jag ju velat se Modo plågas i kvalserien, jag trodde ändå att de skulle klara sig kvar lätt som en plätt. Men efter Röglematcherna så är det ju bara tragiskt. Som den där gamla boxningsvärldsmästaren som håller på liiite för länge för pengarnas skull och raglandes blir slagen sönder och samman av den unge nye mästaren.