Timrå Icon: Man undra hur Challe tänker när han sätter samman olika uppställningar i PP. Anders E har väl inte gjort nån glad så här långt. Niklas S, var han med? MoDo var på G, men orkar inte det är nog kört nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man undra hur Challe tänker när han sätter samman olika uppställningar i PP.
Anders E har väl inte gjort nån glad så här långt.
Niklas S, var han med?
MoDo var på G, men orkar inte det är nog kört nu.