Styr-Björn: Okej, ska bli kul att se i framtiden. haha kan jag inte få fortsätta såhär då, du behöver ju bara säga "nej" ;-) Nä ska inte pressa dig nå mer :)
Hade varit jätte roligt om han hamna i FBK, värsta är väl att det helt plötsligt skulle bli hockey spelare av honom då, medans han har sabbat allt som har med försvar oh göra i TIK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade varit jätte roligt om han hamna i FBK, värsta är väl att det helt plötsligt skulle bli hockey spelare av honom då, medans han har sabbat allt som har med försvar oh göra i TIK.