superfalle: Jag kan hålla med om att Blomdahl helt klart är en sån där spelare som man helst vill se ligga på isen på rygg med hjärnskakning. En stor del av hans spel går enbart ut på att försöka skada motståndare.
Bergius: Ja det vore kul att veta. Han kan säkert få en fin lön där men jag hoppas att han håller samma klass som hos oss. I en allsvensk klubb hade han gärna fått dominera hur mycket han velat.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bergius: Ja det vore kul att veta. Han kan säkert få en fin lön där men jag hoppas att han håller samma klass som hos oss. I en allsvensk klubb hade han gärna fått dominera hur mycket han velat.