Berglund: Vad som förvånar är att det tydligen fanns många fler än HV o Brynäs som var mycket intresserade av hans namnteckning. Man kan ju undra varför? Eller är det så att vissa kan mer hockey än vad skribenterna här kan. Återstår att se.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller är det så att vissa kan mer hockey än vad skribenterna här kan.
Återstår att se.