Kostiainen: Vi måste komma på nåt bättre, vi vill väl inte att han ska associeras med gnaget. Det ska bli VÅRAN Johan Andersson. Det är här han ska slå igenom på riktigt. Hoppas att så blir fallet. Annars kommer alla kaxiga gnagare påstå att det var dem som gjorde han bra om han nu slår igenom. Dock vore "gnagarn" ett bra smeknamn om han misslyckas hos oss;)
Jag är förresten ny här på hs, kommer från Småland men Timrå IK är laget i mitt hjärta!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer