1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1376296

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Vad kostar en "Sebbe"? Han har trots allt en halvhyffsad ersättning idag (även om den kanske inte motsvarar hans kompetens). Jag tycker att OM vi får t.ex. en Hedman och en riktigt duktig försteback och ersätter Erixon om han drar med en hyffsad back så känns ändå backbeståndet bättre än det vi hade den här säsongen, iofs med facit i hand.
Dessutom lär Timrå IK få 1,5-2 miljoner för Erixon vilket också i praktiken kan läggas till spelarbudgeten.

Så, jag tycker fortfarande att det ser bra ut.
:)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Även om Sebbe dementerar så kan jag bekräfta att en man som står Zäta väldigt nära har ombett radion att förbereda samtal med huvudpersonen inom kort eftersom det skulle vara försent att göra det efter sommaren...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer