1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1376297

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Även om Sebbe dementerar så kan jag bekräfta att en man som står Zäta väldigt nära har ombett radion att förbereda samtal med huvudpersonen inom kort eftersom det skulle vara försent att göra det efter sommaren...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Att Sebbe åker över i sommar är ingen hemlighet. Där tror jag hans öde bestäms. Som jag har förstått det är det en plats i Vanvouver som gäller för Sebbe om han ska spela på andra sidan eller ej. Det lät inte som att han var särskilt intresserad av spel i AHL. Det kan ju öppna för en utlåning till Timrå om han inte skulle ta en plats.
Erixon åker för övrigt veckan efter att Lander åker över.

Men nu var det inte det jag diskuterade utan mer hur vår backbesättning tar form och om möjligheterna till att de sista platserna tillsätts av ytterst kompetenta spelare. Även om det blir ett avbräck när/om Sebbe drar tror jag ändå att det kommer bli bra.

Tjurskallig som jag är.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer