1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1377094

Sv: Silly Season 11/12
T T: Jga blir alltid lika irriterad när jag ser en spelare gå från mitt lag ner till Allsvenskan. Tänker alltid: "Va ute i självaste helsike gjorde han här över huvudtaget."

Som när Pettinen sparkades ändå bort till Leksand.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Kom att tänka på en sak. Varför har inte Timrå anammat det här med SMS-tjänst till supportrarna som SSK har? Det vore ju kanon att få information från klubben innan den kommer ut officiellt på hemsidan. Att man sedan bidrar med några kronor till föreningen per mottaget sms är ju ännu bättre. Det skulle säkert inbringa en slant som kan användas på ett lämpligt sätt inom organisationen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer