1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1377112

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Hoppet är det sista som överger en. Men jag måste säga att jag inte begriper varför man inte testat att ta fram en tallkollektion. Ett test med 5-10 produkter och se vilket utfall det skulle bli.
Det finns inget att vara rädd för, några monstervolymer behöver det inte handla om så där finns ingen större risk. Det värsta som kan hända är att föreningens logga delas upp i två läger. De lite äldre sitter med tallar medan de yngre sitter med örnar. Let it be, tycker jag.

Vi får hoppas att vår nya nyckelkundssäljare lyckas i sitt jobb. Det vilar ett rätt tungt ansvar att axla Norrbom och det han byggt upp. Men det går säkert bra.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Jag menar, hur sexigt skulle det ine vara med lösnaglar med tallmotivet?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer