Helg Ernest: Själv är jag oroligare än på länge. Skulle behöva valium stora som hockeypuckar för att komma ner i varv...
Talade precis i telefon med en av bussarna som är på väg ner till Gävle fyllda med TIK:are. Ett märkligt lugn rådde. Annars brukar det vara mycket tjo och stim när man lyckas få kontakt med våra resande rödvita ambasadörer... Det är magi i luften. Tänk om TIK äntligen vinner sin första seger i Tigrarnas näste... Tänk vilka traditioner som far genom luften. årtionden av tacklingar, svett, blod och kanske tårar, som nu kan skrivas till ett nytt kapitel i Timrås klassiska hockeyhistoria.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Talade precis i telefon med en av bussarna som är på väg ner till Gävle fyllda med TIK:are. Ett märkligt lugn rådde. Annars brukar det vara mycket tjo och stim när man lyckas få kontakt med våra resande rödvita ambasadörer... Det är magi i luften. Tänk om TIK äntligen vinner sin första seger i Tigrarnas näste... Tänk vilka traditioner som far genom luften. årtionden av tacklingar, svett, blod och kanske tårar, som nu kan skrivas till ett nytt kapitel i Timrås klassiska hockeyhistoria.
Hugaligen. Jag vill vara där!