1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1377793

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det är inte bara titlar som räknas. Vad som räknas är att kunna uppleva total lidelse när det går dåligt och en smula lycka när det går bra. Att kunna läsa sportsidorna med ett leende på läpparna medan man sitter och skiter. Basket? Det är vad som landar i själva klosetten under dig. Vem fan i hela norra Europa bryr sig ens om basket? SM-guld i basket är att likställa med en titel i distriktspingis. Vem fan bryr sig?

Wow Köping Hillbillies tog sm-guld i rullstolsrugy liksom, vem fan sätter en nål på kartan där?

Hur är det egentligen, är du mer basketfan än vad du är modoit? Jag tycker fortfarande att det är oklart...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Efter årets säsong är det definitivt lidelsen som räknas! ;-) Väl mött igen den 4/10.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...