Bäskätbål i Sverige är ett spektal och påhitt. En sport för långa whiggers som vill leka amerikaner. Att Dragons vinner eller förlorar en SM-final är för mig lika känslomässigt upprörande som en axelryckning. Bäskät är ett dåligt försök till sport i Sverige. Ungefär som damfotboll. Låt dom som vill hålla på, men det är ingen som egentligen bryr sig. Skolgårdsnöje på sin höjd. Basket gör sig bäst i väst.
Men bra gjort av Dragons att ta sig till framgångar. No doubt, all y'all.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...