SuperMupster: Jag skiter fullständigt i hur hårt en norrman rent fysiskt tränar för att åka skidor. När man åker skidor så utsätts man inte för fysisk våld och således är det inte en heller en riktig sport.
Sullivan tränar garanterat mycket för VM i Snooker också men inte fan är det någon som slår honom över munnen med en biljardkö? Nu tycker jag att vi återgår till ämnet Ishockey och lämnar de övriga "sporterna" till dom som inte uppnått fullskalig hårväxt på de mer privata kroppsdelarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sullivan tränar garanterat mycket för VM i Snooker också men inte fan är det någon som slår honom över munnen med en biljardkö? Nu tycker jag att vi återgår till ämnet Ishockey och lämnar de övriga "sporterna" till dom som inte uppnått fullskalig hårväxt på de mer privata kroppsdelarna.