1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378690

Sv: Silly Season 11/12

Olle:Jo men i helhetsperspektivet hade TIK räknat med att ha åtgärdat Arenafrågan. Nu har absolut inget hänt på den frågan. Något måste hända där också. Möjligheterna att dra in pengar är på tok för små i ladan tyvärr.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Just arenafrågan är väl rätt körd just nu? Alternativ alltså. Hur ska man ens kunna börja rita på en ny arena när skulderna till kommunen bara växer?

Med dom ekonomiska förutsättningarna som finns idag så kommer det ta evigheter att skapa ett tillfälle att bygga en ny arena och utan en ny arena så kommer det ta evigheter att tjäna pengar?

Sv: Silly Season 11/12
"Det finns inte längre lika mycket utrymme för de kreativa centrarna. Eftersom ytterforwardarna numera är högre upp i banan är det viktigt att centern är mer av en balansspelare som ser till det defensiva också"

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer