Johnny Bravo: Nu är det väl långt ifrån klart att han kommer. Men vi bör nog hålla tummarna för det, vet inte om jag vill veta alternativen om han är huvudspåret. Och Warg är iaf en habil center, osexig men hyfsat trygg prrestationsnivå.
Annars är det stora mysteriet just nu hur det gick till när Klasen tackade nej till Modo. Vafalls, uppfattade han inte att det var The Heart Of Hockey som ringde? Att han genom att tacka ja kanske inte skulle få bästa lönen men hallå!?! Foppa och Näslund för Guds skull!!! Han skulle fått spela under dessa giganter och ingen, INGEN, avböjer väl den ynnesten?!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Annars är det stora mysteriet just nu hur det gick till när Klasen tackade nej till Modo. Vafalls, uppfattade han inte att det var The Heart Of Hockey som ringde? Att han genom att tacka ja kanske inte skulle få bästa lönen men hallå!?! Foppa och Näslund för Guds skull!!! Han skulle fått spela under dessa giganter och ingen, INGEN, avböjer väl den ynnesten?!
Jo, tydligen....