Här har vi en "legendar" som får söka nytt jobb pga att klubben vill spara pengar. Vad har vi för ursäkt för att fortsätta betala för linkans anställning?
Olle: Du har mycket knepig inställning till allt vad "Linkan" gör. Kan du förklara varför. För mig är han klasser bättre som värvningsansvarig jämfört med vad "Nubben" var. Det säger jag fast jag råkar känna just "Nubben" ganska så bra. Tycker faktiskt att du har spridigt mycket skit på den här sidan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer