A51: började läsa och tänka direkt "vad blir detta för joll då" men sen ser man att det blir vårat A-lag och att Lander/Erixon lyckats fixa några skapliga lirare iaf, Roligt att Järnkrok ställer upp och leker lite i timråland =)
Fan vilka ska man hejja på då ;) Är orolig att vi börjar säsongen med torsk ja ;-)
Edit: Undra om R.Carlsson tar detta som sitt Try-out, han skulle då inte vara sämst 2011/2012 iaf ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...