1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1387118

Sv: Silly Season 11/12
Ingen Strålman i MoDo. Jag vågar nog sätta någon krona på att detsamma gäller Timrå, tyvärr...

Rätt skönt citat i alla fall...

"Någon övergång till Modo ser det dock inte ut att bli.

– Jag har mycket svårt att se det hända, säger Gunnar Svensson"

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
El_loco: ja högmysfaktor!

fast samtidigt lite skakad är jag! kan man nobba näsfot?

Sv: Silly Season 11/12
El_loco: Om man bortser från NHL och tillåter sig att överanalysera lite så kan ju det där ändå tolkas som att Strålman säger nej eftersom han i så fall vill spela för en annan klubb om det blir ES för honom. I så fall kan det ju bara röra sig om Timrå IK. För man får ju ändå anta att Modo var beredda att ge ett ganska fett bud till honom, det hade nog FBK, Frölunda och LHC också kunnat prestera.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer