söder över: Vi kmr nog slå Personligt rekord i antal besökare på ispremiär, dessutom med köpta biljetter, inte illa! Släng er i väggen SAIK! som fyller upp arenan på ispremiären för att sedan skryta om det i 2mån medans dom har 4000 på de riktiga matcherna ibland.
För denna match är väl inbakad i ispremiären eller är jag ute och cyklar nu, för dom sa ju att dom även skulle passa på att presentera alla spelare var för sig för laget Timrå ik 2011/2012.
Edit: Som jag anade "- Det här blir ispremiären även för A-laget denna säsong och jag hoppas att folk går man ur huse för att hylla våra två senaste NHL-proffs då det nog blir sista chansen på ett antal år som dessa båda herrar spelar på svensk is."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För denna match är väl inbakad i ispremiären eller är jag ute och cyklar nu, för dom sa ju att dom även skulle passa på att presentera alla spelare var för sig för laget Timrå ik 2011/2012.
Edit: Som jag anade
"- Det här blir ispremiären även för A-laget denna säsong och jag hoppas att folk går man ur huse för att hylla våra två senaste NHL-proffs då det nog blir sista chansen på ett antal år som dessa båda herrar spelar på svensk is."
Redigerad kommentar