1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1390791

Sv: Almtuna-Timrå IK
Smokey: jag undrar om det inte kan vara så att vi får vänta till framåt es premiären innan murran,vampen o pikka visar vad dom går för.

jag tror helt enkelt att dom övriga i laget har ett för stort försprång när det gäller fysiken!

vampola ser vältränad ut i kroppen. o varken ilkka eller murley är väl direkt otränade...

dock så tror jag inte att semester med träning på egen hand kommer i närheten av vad träningen med jocke svedberg givit dem som legat i här sedan i maj.

murley kommer nog att bli så där intensiv o ettrig som han var ifjol iår med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.