1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1390851

Sv: Apropå nånting...
Olle: mm fyy fan! man ska vara skapligt påsatt i näsa för att inte klara av att göra bedömningen att det var en olycka som mer handlade om josh´s skridsko kontroll än Pikkarainens monsterknuff!

för seriöst! hur många färre knuffar såg vi från forwards som jagade puckförande backar efter avstängningen?

spelarna var kloka nog att inse att det var en olyckshändelse till skillnad mot för dn.

den enda forward som inte knuffar på backarna i om där lägena är Törnrosa men det beror på att han avser att köra in i ryggen på dom o skicka dom till närmsta sjukhus medvetslösa... det blir svårare om man meddelat sin närvaro innan...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.