RedEagleJkp: Det är väl det att klacken skriker: domar´n e dum, jättedum!
Sedan är det väl så att alla andra mesklackar inte hörs lika bra som TIK-klacken. Och då tycker väl domarna att vi lägger oss i deras jobb.
Sedan finns det en teori om att Leif Boork startat en sekt mot Timrå. Enligt obekräftade rykten så skulle folk från dommarkåren ingå i detta brödraskap. Men detta är inget jag kan vitsorda i sak. Utan det är bara ett rykte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan är det väl så att alla andra mesklackar inte hörs lika bra som TIK-klacken. Och då tycker väl domarna att vi lägger oss i deras jobb.
Sedan finns det en teori om att Leif Boork startat en sekt mot Timrå. Enligt obekräftade rykten så skulle folk från dommarkåren ingå i detta brödraskap. Men detta är inget jag kan vitsorda i sak. Utan det är bara ett rykte.