1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394795

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Berglund: alltså. Har man journalist som jobb kan man väl för helvete ha bättre koll än den pajasen. Avgå för fan xD vill tillägga att de kan vara bra o förlora idag dock behöver de inte vara 5-0 vi måste bli lite dödliga vi också ;-)

Svarskommentarer

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Fan vad roligt att läsa berömmet som öser över Jonte från bloggrin :)!

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Allvarligt talat, det är fan inte ens roligt längre emd alla utv, vad fan håller Perra på med, ryt i lite förh*lvete!!! Snart skiter jag i det här, kommer aldrig orka med såhär många skit utv i 55omg!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer