1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394799

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
RubinCarter: "Snart skiter jag i det här"? :) På försäsongens tredje match? :)

Var du en sån där som hivade iväg slagträt ner i bäcken och sprang hem när du inte varvade på första försöket? :) Nej lugna sig lite nu, du börjar låta lite som ett BIF-fan nu ;)

Svarskommentarer

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Olle: Vi kan förlora med 6-0. Ha dåliga linjer, missa massor utav målchanser. Men onödiga 2 minutare är fruktansvärt svårt att få bort när vanan har satt sig och de senaste två matcherna har det fan ballat ur.

Nej jag var mer den som stod kvar i extra 10min och krävde revansch!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer