Johnny Bravo: Jag hade gissat på att en SÄNKNING av biljettpriserna kanske hade genererat lite mer folk och kanske mer vinst? Jag är dock ingen ekonom, jag får inte den där ekvationen att gå ihop. Snart har vi väl en sån där "få igång publiken"-grej också för att det ska leva om i hallen. "Let's go Range...eh jag menar Timrå!"
All cred till dom som står där varje hemmamatch iaf.
Menlösa reflektioner angående lagfotot: 1. Fan vad Hussen har blivit fet. 2. Jag trodde först att det var Robban som gjort comeback, men det var Robinson. 3. Pikken ser hårdare ut, dvs lite minde Ann Petré- lik. 4.Hallins mustasch, världsklass! 5. TJs slips håller högre klass än Linkans/Ericssons.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: Vad är det man säger? Det kostar att ligga på topp.
Vi får hoppas på det då.
Redigerad kommentar