dr-nix: Om taket i EON är gud, kunde man inte då bygga ett litet altare på en annan plats i hallen och hissa upp lite mindre stora hjältars tröjor där?
Vi undersåtar fick då ytterligare en helig gral att falla på knä inför. Dessutom kunde hockeyturister vilka i dag släntrar förbi på plåtfloden E-4, släppas in i hallen på sommaren (givetvis mot entre, och fota familjen framför detta underverk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi undersåtar fick då ytterligare en helig gral att falla på knä inför. Dessutom kunde hockeyturister vilka i dag släntrar förbi på plåtfloden E-4, släppas in i hallen på sommaren (givetvis mot entre, och fota familjen framför detta underverk.
Kan ge klubben stora inkomster.