hubbenorlen: Högström?! Det var väl Hedman som backade iväg från pucken när han fick en passning bakom målet? Jag reserverar mig för att jag såg fel igen men i mina ögon är det där Hedmans mål. Precis som 1-0.
2-0 ser skabbigt ut men där är det ju Torp som inte har klubban i isen. Den pucken ska bara bort från slottet och den ska aldrig någonsin kunna gå förbi till en ren AIK:are på andra stolpen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
2-0 ser skabbigt ut men där är det ju Torp som inte har klubban i isen. Den pucken ska bara bort från slottet och den ska aldrig någonsin kunna gå förbi till en ren AIK:are på andra stolpen.