1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1400824

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
BlackBay: Jag tycker att Hedström var bättre än förväntat. Men jag tycker inte han är tillräckligt bra för en förstafemma.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Bragd-Birger: Vilka forwards var bättre än de i Vamp-kedjan då? Möjligen Murley och han placerades ju mycket riktig med Petr och Hedström i slutet också.

Förstår inte hur man tänker angående Pärra. Hur många sek. hade han i pp idag? Ser honom gärna i par med Murley. Vill minnas att de hade rätt kul ett par gånger ifjol.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Bragd-Birger: Nä kanske inte i en producerande förstafemma men nog går han in en andra eller tredjefemma utan problem om han lirar som idag.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Bragd-Birger: Ja han har iallafall både rätta viljan och faktiskt ett riktigt Timråhjärta Jonte

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Bragd-Birger: Jag är så fly förbannad på csports.. jag ska fan ringa och kräva en gratis värdekod.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer