Usch, hade en känsla av att något hämmade Timo. Jimmy ger följande betyg:
"Timo Pärssinen 1 - Spelade fram till något bra läge men jag saknade både fart och aggressivitet. Var den ende som inte lyckades få ett enda skott på mål i laget. Spelade ganska lite också. Ont?"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Usch, hade en känsla av att något hämmade Timo. Jimmy ger följande betyg:
"Timo Pärssinen 1
- Spelade fram till något bra läge men jag saknade både fart och aggressivitet. Var den ende som inte lyckades få ett enda skott på mål i laget. Spelade ganska lite också. Ont?"
Huga.