Timrå Icon: Jag tror tvärtom än vad du gör. Jag tror Riddarn tar 1:a spaden nu. Dessutom kommer han att ta steget fullt ut o verkligen hjälpa oss. Men det är bara min känsla.
Kom ihåg min känsla för Lindbäck när alla gick bananas till en början härinne. Min känsla för målvakter är god :)
Jag hoppas för oss alla att jag inte behöver äta upp det.:)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror Riddarn tar 1:a spaden nu. Dessutom kommer han att ta steget fullt ut o verkligen hjälpa oss.
Men det är bara min känsla.
Kom ihåg min känsla för Lindbäck när alla gick bananas till en början härinne. Min känsla för målvakter är god :)
Jag hoppas för oss alla att jag inte behöver äta upp det.:)