1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1401152

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: Även om det är tragiskt att dessa korttidslösningar alltid behövs blir jag imponerad över Linkas förmåga att hitta just dessa lösningar.

Ska vi tro att Hedin lirar med oss till november - och gör det lååångt över förväntningarna. Det är liksom en nytänd Hedin vi ser som bidrar med poäng och stabilt spel. När 5:e (?) november närmar sig är det dags att förlänga, men ett ES-lag lite längre norrut läger ett mycket mycket högre bud och Hedin går dit och underpresterar sedemera...

Eller va fan, vänta nu. Det där känns bekant och inte speciellt nytt..?

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Kerstin_k: Mm, men han försätter sig i situationer där han liksom inte har något val.

Så kan det mycket väl bli, eller att han inte håller måttet alls, och i så fall får vi fixa en snabb ersättare. Men nu har vi iaf 8 backar på kontrakt så bara det känns redan bättre än vad det gjorde igår.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...