Patrick Polly: Nej det är det inte. Att däremot säga att vi har ett sämre pp än i fjol baserat på en match är däremot att vara ute på hal is. Dessutom har jag inte sagt nånting positivt om att vi inte göra mål. Jag hävdade bara att ser bättre ut rent spelmässigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom har jag inte sagt nånting positivt om att vi inte göra mål.
Jag hävdade bara att ser bättre ut rent spelmässigt.